شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۴۰:۳۷

آمریکا بزرگترین تولیدکننده نفت جهان می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: دولت آمریکا اعلام کرد تولید نفت این کشور با وجود محدودیتهای حمل در مناطق شیل، در سال آینده افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایسنا، اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد تولید نفت خام آمریکا به ۱۱.۸ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۱۹ می‌رسد که بالاتر از ۱۱.۷۶ میلیون بشکه در روز است که در گزارش دورنمای ژوئن برآورد شده بود. طبق پیش‌بینی مقامات اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت این کشور در سال ۲۰۱۹ به حدود ۱۲ میلیون بشکه در روز بالغ می‌شود که در صورت محقق شدن، آمریکا بزرگترین تولیدکننده نفت جهان خواهد شد. به گفته منابع آگاه، تولید نفت خام آمریکا از فوریه بالای ۱۰ میلیون بشکه در روز مانده است در حالی که عربستان سعودی – بزرگترین صادرکننده نفت اوپک – ماه گذشته به منظور کنترل رشد قیمتها، تولیدش را افزایش داد و حدود ۱۰.۵ میلیون بشکه در روز تولید کرد.

نگرانی‌ها نسبت به محدودیت ظرفیت انتقال نفت در منطقه پرمیان که بزرگترین منطقه شیل آمریکا است و تاثیر آن بر تولید داخلی در نیمه دوم سال، ادامه دارد. اسکات شفیلد، رییس هیات مدیره شرکت "پایونیر نچرال ریسورسز"، به دلیل محدودیت ظرفیت حمل در این منطقه، تولید ممکن است آهسته شود. ما در سه تا چهار ماه آینده، دچار محدودیت ظرفیت می‌شویم. بر اساس گزارش بلومبرگ، اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی خود از تولید داخلی در سال جاری را تغییری نداد و در ۱۰.۷۹ میلیون بشکه در روز حفظ کرد. طبق پیش‌بینی این نهاد، تولید نفت جهانی در سال آینده ۱۰۲.۵۴ میلیون بشکه در روز خواهد بود در حالی که پیش‌تر این رقم ۱۰۲.۲۱ میلیون بشکه در روز پیش‌بینی شده بود. برآورد اداره اطلاعات انرژی از رشد تقاضای جهانی در سال ۲۰۱۹ نیز کمتر شد.



  کد خبر : 5591
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :